به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد: 8 مجموعه خدماتی ،بهداشتي بین راهی با حضور دکتر نجفی معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور ،نماینده مردم تفت و مهریز در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و محلی به بهره برداری رسید .
بنا به گفته معاونت سرمایه گزاری سازمان: اين مجموعه در شهرک سفال و سرامیک میبد به منظور رفاه هنرمندان و صنعتگران شهرستان ميبد و افرادي که مرتب از اين شهرک بازديد مي‌کنند ، ايجاد شده است.
اين مجموعه های خدماتی و بهداشتي شامل فروشگاه ، نمازخانه ، سرويس بهداشتي است .
براي احداث اين مجموعه ها در حدود 650 ميليون تومان اعتبار از محل بودجه سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان يزد هزينه شده و زیربنای آن بین 132 تا 100 متر مربع میباشد.
عباس توکلی معاونت سرمایه گزاری سازمان در جمع مسئولین اظهار داشت که امروز همزمان شروع عملیات 42 مجموعه خدماتی،بهداشتی با اعتبار 1620 میلیون تومان در سطح استان آغاز میگردد که از این تعداد12 مورد بصورت مشارکت با سازمان اوقاف و امور خیریه و 30 مجموعه دیگر مستقیما توسط سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری احداث و انشا الله تا مرداد ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا